English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

رعایت اصول ایمنی ضامن سلامتی وتداوم گازرسانی است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه رعایت اصول ایمنی ضامن سلامتی، آرامش ذی نفعان و تداوم گازرسانی است گفت: گاز طبیعی با فشار 1000 تا1400 (PSI) دریافت می شود و طی فرایندهای گاز طبیعی با فشار 1000 تا1400 (PSI) دریافت می شود و طی فرایندهای یپیچیده ای با فشارهای متفاوت، برای استفاده خانگی و صنعتی در سطح استان توزیع می شود.

رعایت اصول ایمنی ضامن سلامتی وتداوم گازرسانی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علوی در همایش ایمنی و آتش نشانی گفت: گاز اصفهان با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین کنندگان توانمند خویش، در زمینه ارایه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی از طریق عملیات طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین تجاری، صنعتی، خانگی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی فعالیت می نماید.

وی با اشاره به اینکه همه کارکنان در هر سمت و رده ی فعالیت موظف به رعایت اصول ایمنی کار هستند، تصریح کرد: عوارض ناشی ازحوادث و یک محیط غیر ایمن بسیار زیاد است؛ هزینه های بالای حاصل از حوادث و آسیب ها، هزینه های بالای نگهداری و تعمیرات، تضعیف روحیه ی همکاران، احساس ناامنی خانواده کارکنان وعدم ایجاد فضای آرام در خانواده ها، عدم اطمینان جامعه به محیط کار، اتلاف وقت، لطمه به اعتبار شرکت و افراد آن و... را از مهمترین این عوارض می توان بر شمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: خطرات و خسارات مالی و جانی حوادث گاز طبیعی نسبت به سایر زیر ساخت ها از جمله آب و برق بسیار بیشتر است لذا موضوع هماهنگی سایر متولیان شریان های حیاتی با شرکت گاز، دارای اهمیت خاص می باشد.

علوی با تاکید بر اینکه، انجام حفاری در سطح استان بایستی بصورت یکپارچه و هماهنگ با همه ارگان ها و سازمان های ذیربط باشد افزود: شرکت گاز خود را ملزم به اخذ مجوز از تمام سازمان ها می داند و با توجه به اهمیت رفع نشتی های گاز و جمع آوری شیرهای پیاده رو که منبع حوادث می باشند، صدور مجوز حفاری برای اینگونه عملیات بایستی بصورت آنی باشد.

علوی بیان داشت: یکی از اهداف اصلی شرکت ملی گاز ایران این است که تامین کنندگان و پیمانکاران را به عنوان بازوان اجرایی  خود بیش از پیش توانمند سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر سه استراتژی مهم شرکت؛ سرآمدی در عملیات، بهبود عملکرد اقتصادی و ارتقای بهره وری گفت: این شرکت فاقد محیط رقابتی در کسب و کار بوده و ماموریت گازرسانی به کل استان اصفهان بر عهده شرکت گاز استان اصفهان می باشد و تلاش می کند  تا با استفاده از تجربیات سایر شرکت های گاز استانی  بهترین روش ها را  برای ارائه خدمات بکار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه