English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی شهر در نیمه اول سال

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده طرح های نیمه تمام عمرانی شهر از جمله تقاطع غیرهمسطح استقلال، تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و پل فلزی تکمیل شد.

اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی شهر در نیمه اول سال

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، ایرج مظفر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شهرداری اصفهان توانست پروژه های نیمه تمام را در نیمه اول سالجاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی افزود: در این راستا تقاطع غیرهمسطح استقلال، تقاطع غیرهسطح شهید بالایی، تعریض پل فلزی و صدها پروژه کوچک در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در نیمه اول سالجاری به پایان و بهره برداری رسمی رسید.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به زیباسازی این پروژه ها نیز توجه ویژه ای کرده است، عنوان کرد: در تقاطع غیرهمسطح استقلال زیباسازی منحصر بفردی اجرا شده است.

مظفر با اشاره به اینکه هرساله انجمن بتن ایران طرح های بتنی که در سطح کشور انجام می شود را بررسی و طرح برتر را انتخاب می کند، اضافه کرد: بر این اساس ابرپروژه استقلال به دلیل شکل ظاهری و سازه بتنی به عنوان بهترین طرح بتنی، انجمن بتن ایران انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند گفت: با احداث تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند نیز حدود ۲ کیلومتر از رینگ چهارم اجرایی شده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث دور برگردان تقاطع غیر همسطح اشکاوند تاکید کرد: این دور برگردان برای دسترسی مهمانانی که قصد دارند از مرکز همایش های بین المللی خارج و به سمت فروگاه حرکت کنند در دست اجرا قرار گرفت.

مظفر همچنین به پروژه مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای(مدظله العالی)  در دست اجراست و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی و سفت کاری سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی تکمیل شده است، ادامه داد: نازک کاری سالن های جنبی و پشتیبانی کننده و عملیات تاسیساتی آن نیز در دست اجراست.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۶ پروژه در دل مرکز همایش های بین المللی انجام می شود، گفت: نیروها برای اجرای این پروژه شبانه روزی در حال تلاش هستند.

مظفر اضافه کرد: با احداث این پروژه شهرهای مختلف کشور میتوانند سمینارهای خود را در این نمایشگاه برگزار و از امکانات بی نظیر این مکان استفاده کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه شهر اصفهان چندین سال است در حوزه مناسب سازی معابر و پیاده روها ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: نباید مانعی برای معلولان، جانبازان و حتی مادری که با کالسکه فرزند خود در جامعه حضور می یابد وجود داشته باشد از همین رو مناسب سازی پیاده روها و معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۸ میلیارد تومان برای پیاده روسازی سطح شهر هزینه شده است، گفت: درسالجاری ۱۳ پیاده رو مناسب سازی و پیاده روسازی شده است، همچنین ساماندهی ۱۲ پیاده رو در سطح شهر در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی