English

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد:

پاسخگویی پلیس ۱۱۰ اصفهان به ۹۵۰ هزار تماس شهروندان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پاسخگویی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در طول شش ماهه اول امسال به ۹۵۰ هزار تماس نفر از شهروندان در مدت شش ماهه امسال خبر داد.

پاسخگویی پلیس ۱۱۰ اصفهان به ۹۵۰ هزار تماس شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی ملکی آهنگران در گفت و گویی گفت: در شش ماهه امسال تعداد 950 هزار و 597 نفر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس برقرار کردند که از طریق اپراتور های این مرکز پاسخگویی لازم به آنان ارائه شد.

این مسوول انتظامی بیان کرد: 31 هزار و 163 مورد از این تماس ها غیر قابل رسیدگی و 334 هزار و 936 مورد از این تماس ها نیز دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان پلیس بوده است.

وی افزود: از بین تماس های برقرار شده 650 هزار و 627 مورد آن منجر به حضور ماموران در صحنه و اجرای عملیات توسط واحدهای اجرایی و عملیاتی شده است.

این مقام مسوول در خصوص میزان حضور گشت های 110 در صحنه پس از تماس های برقرار شده با مرکز عنوان کرد: براساس ارزیابی ها و بررسی های صورت گرفته در 2/76 درصد از تماس ها زیر 10دقیقه، 5/17 درصد بالای 10 دقیقه و 7/5 درصد بالای 15 دقیقه ماموران در صحنه حضور یافتند.

سرهنگ آهنگران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای سرعت بخشیدن به حضور ماموران 110 در صحنه گفت: در این زمینه طرح تفکیک گشت های پلیس 110 از پلیس پیشگیری از چند سال گذشته در کلانتری ها آغاز شد که هم اکنون هشت کلانتری در شهرستان اصفهان، چهار کلانتری در کاشان، چهار کلانتری در نجف آباد و چهار کلانتری در خمینی شهر دارای گشت مستقل 110 هستند.

وی افزایش سرعت عمل گشتی ها، حضور سریع واحدهای گشتی در سر صحنه جرم و کاهش نارضایتی شهروندان از نحوه رسیدگی به تماس آنها را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از زمان عملیاتی شدن یگان مستقل فوریت های پلیسی 110 عملکرد این یگان به صورت ویژه در کمیسیون عملیات این فرماندهی به ریاست سردار فرمانده انتظامی استان بررسی و عملکرد آن مورد تجزیه و  تحلیل قرار می گیرد.

سرهنگ آهنگران از تجهیز و تقویت یگان فوریتی 110 استان خبر داد و گفت: در این زمینه تجهیز واحدهای گشتی به موتورسیکلت های تندرو و مدل بالا، تهیه لباس و تجهیزات متحد الشکل برای ماموران یگان فوریتی، اختصاص و تجهیز ساختمان مجزا برای یگان فوریتی 110، افزایش خطوط تلفن و برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارکنان این یگان انجام شده تا این یگان بتواند با پشتوانه قوی در ارائه خدمات بهتر به مردم همچنان پیشتاز باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همچنین از اجرای طرح تجمیع مراکز فوریت های پلیسی 110 استان تا پایان سال خبر داد و گفت: مکان مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مشخص شده و تا پایان سال ساختمان آن که مجهز به سیستم های دقیق و پیشرفته است به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول انتظامی طرح تجمیع 110 در مرکز استان را باعث سرعت بخشیدن به ماموریت ها، رسیدگی به ماموریت ها به صورت کارشناسی و حرفه ای و جلوگیری از بروز تاخیر حضور ماموران در صحنه و ارسال گزارش های مردمی بدون واسطه به واحدهای عملیاتی عنوان و بیان کرد: این طرح را می توان جزو تحولات ساختاری در نیروی انتظامی دانست که مزایای بسیار زیادی برای مردم به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چرا پلیس اصفهان با خودروهایی که در سطح شهر ارامش مردم را به هم می زنند برخورد نمی کند پس امنیتی که از ان حرف میزند شامل مزاحمین نمی شود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه