English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

شرکت ۱۵ هزار نفر در طرح نشاط معنوی استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال 96 بیش از 15 هزار نفر در کل استان از طرح‌های اوقات فراغت و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی که در جوار حرم مطهر بیش از 300 بقعه متبرکه استان برگزار شد شرکت کردند.

شرکت 15 هزار نفر در  طرح نشاط معنوی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی با اشاره به اینکه در سال 96 بیش از 15 هزار نفر در کل استان از طرح‌های اوقات فراغت استقبال کردند، افزود: برنامه‌های فرهنگی و تفریحی که در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه برگزار شد مورد استقبال قرار گرفت و مفتخریم که در سه حوزه قرآن، امامزادگان و اوقاف فعال هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 300 بقعه شاخص استان اصفهان میزبان اجرای این طرح بوده اند که خدمات فرهنگی و آموزشی به زائران و مردم در قالب این طرح ارائه شده است و البته خدمات فرهنگی آن ها نیز در طول سال ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: با بیش از 3 هزار شرکت کننده در طرح حفظ مجازی در کنار مقبره علامه مجلسی(ره) فعال هستیم و چند نفر نیز حضور دارند تا بر روند آموزشی نظارت کنند، تمام هزینه‌های برگزاری این دوره نیز  به عهده سازمان اوقاف است و هزینه‌ای از شرکت کنندگان در این دوره دریافت نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به پیشتازی اصفهان در زمینه حفظ مجازی قرآن کریم، عنوان کرد: پس از قم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اقدام به برگزاری این طرح نمود و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است و اکنون نیز این اداره آماده تعامل با تمام دستگاه‌ها و مؤسسات قرآنی و نهادهای مختلف در زمینه فعالیت‌های خود به ویژه در زمینه قرآنی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی افزود: علاوه بر عرضه خدمات فرهنگی در بقاع متبرکه استان اصفهان خدمات اجتماعی و عام المنفعه نیز در این مراکز دینی ارائه می شود که احداث کلینیک، مرکز خدمات مشاوره و خیریه مردمی از مصادیق خدمات عام المنفعه در جوار حرم مطهر این اماکن متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همه ظرفیت های فرهنگی در جهت خدمت به مردم و گسترش فرهنگ ناب اسلامی همانند فرهنگ عاشورا به کارگرفته می شود و همواره استان اصفهان محور فعالیت های مهم فرهنگی در کشور بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه