English

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت

نشان مسمومیت با گاز در استان گلستان افزایش صددرصدی

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: پارسال در فصل سرد سال ۱۶ نفر از گلستانی‌ها بر اثر مسمومیت جان خود را از دست دادند که نسبت به سال ۹۴ افزایش صددرصدی را نشان می‌دهد.

نشان مسمومیت با گاز در استان گلستان افزایش صددرصدی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارسال در فصل سرد سال 16 نفر از گلستانی‌ها بر اثر مسمومیت جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 94 افزایش صددرصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: سال 95، 125 نفر بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن دچار مسمومیت شدند که 16 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان خاطر نشان کرد: از این تعداد 13 نفر مرد و 3 نفر خانم بودند که متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی درباره افزایش صددرصدی فوت‌شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: این تعداد فوت‌شدگان  در حالی است که فوت شدگان در سال قبل آن 8نفر بود که 7نفر آقا و1نفر خانم بودند.

زارعی رعایت نکردن مقرارت در حین نصب وسایل گرمایشی، استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و تست نکردن وسایل گرمایشی در هنگام نصب را از علل نشت گاز دی‌اکسیدکربن و مرگ خاموش این افراد اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: در 5 ماهه نخست سال 96، تعداد 224 نفر هم در حوادث رانندگی استان گلستان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل که تعداد 190 نفر در تصادفات رانندگی کشته شده بودند، 17.9  درصد افزایش داشته است.

تلفات حوادث رانندگی

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی 5 ماه نخست سال 96 در این استان تعداد 176 نفر مرد و 48 نفر زن بودند. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل تعداد 190  نفر به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 154 نفر مرد و 36 نفر زن، 17.9 درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه