English

دادستان خرم‌آباد:

باید طرح کمربند سبز خرم‌آباد اجرایی شود

سعید رازانی گفت: ایجاد کمربند سبز شهر خرم‌آباد باید در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گیرد.

باید طرح کمربند سبز خرم‌آباد اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سعید رازانی شامگاه سه‌شنبه در نهمین جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد، گفت: ایجاد کمربند سبز خرم‌آباد باید در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز یکی از کارهایی است که لازم است اعضای شورای جدید آن را انجام دهند و برای تحقق این امر بنده پشتیبان آن‌ها بوده و با همکاری سایر دستگاه‌ها، نهال‌های لازم برای این کمربند را تهیه می‌کنم.

دادستان خرم‌آباد با اشاره به مزایای فضای سبز در شهر، عنوان کرد: ایجاد فضای سبز از ساخت‌وسازهای  غیرمجاز جلوگیری کرده و سبب ایجاد آرامش فکری برای مردم می‌شود.

وی، افزود: باید همت کرد تا با انجام کارهای اساسی و پشتیبانی قانون، شهر را آباد و قانونمند کنیم چراکه آبادانی شهر هدف اصلی تمام مسئولان و هدف همه ما است.

رازانی گفت: اگر در نزدیک شهرداری و شورای شهر مخروبه یا فضای خشکیده باشد مردم ایراد می‌گیرند و این در حالی است که اگر بخواهیم در فضای ظاهری شهر تغییر خوبی ایجاد شود نخست باید از اطراف خودمان شروع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه باید حساس باشیم و اجازه تخلف در قوانین را ندهیم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهرداران مناطق از حوزه خود بازدید داشته و مشکلات را از نزدیک ببینند.

دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: حفظ زیبایی شهری باید در نظر گرفته شود و فرهنگ‌سازی شود تا همان‌گونه که کسی جرأت ندارد روی دیوار قلعه دیوارنویسی کند، روی باقی دیوارهای شهر نیز دیوارنویسی انجام نشود.

 وی اظهارداشت: تبلیغات باید در محل مخصوص خودش صورت بگیرد و این در حالی است که حفظ سیما و زیبایی شهری امری خیلی مهم است.

رازانی با بیان اینکه شعبه‌ای را برای کسانی که به منظر شهر آسیب می‌رسانند ایجاد کرده‌ایم، افزود: این اقدام را انجام دادیم تا هرکسی هر چیزی که دوست دارد را در فضای شهر ننویسد.

وی با اشاره به تبلیغاتی که توسط شهرداری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در تبلیغات خود از غیرقانونی بودن دیوارنویسی نیز بگویید تا این امر فرهنگ‌سازی شود.

دادستان خرم‌آباد در زمینه اصلاح و زیباسازی ورودی شهر خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام‌ شده، ورودی شهر از سمت بروجرد اصلاح شد، لذا با استاندار صحبت شده تا تصمیمی برای ورودی شهر از سمت اهواز نیز گرفته شود.

وی از تعریض جاده سراب یاس خبر داد و گفت: در این زمینه نیز در حال پیگیری هستیم که پل احداث‌شده و جاده آن را تعریض کنیم و به همراه مدیریت بحران استان نیز بازدید‌هایی از این منطقه داشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی