English

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد امن‌ترین استان کشور است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد امن‌ترین استان کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد امن‌ترین استان کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سردار مهدی انصاری امشب در جمع خبرنگاران به طور ویژه از تلاش‌ها و زحمات صادقانه همه خبرنگاران قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی در فرهنگ سازی انضباط اجتماعی قابل تقدیر است، اظهار داشت: رسانه‌های استان در طول سال همگام با نیروی انتظامی فعالیت‌ها و خدمات حوزه انتظامی استان را به مردم انعکاس داده و پیگیر مطالبات به حق آنها هستند.

سردار انصاری عنوان کرد: نقش رسانه‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به پلیس قابل توجه است و انتظار می‌رود بستر را برای خدمت مطلوب به مردم از سوی فرزندان خود در حوزه نیروی انتظامی فراهم کنند.

وی بیان کرد: امید است این همراهی و تعامل نسبت به گذشته ارتقا پیدا کند و به طور قطع بهترین ثمره این تلاش ارتقا رضایمتندی مردم از عملکرد پلیس و تسهیل در ارائه خدمت به مردم است.

انصاری با تاکید بر اینکه پل ارتباطی پلیس با مردم اصحاب رسانه هستند، گفت: اصحاب رسانه در کنار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه باید قلم فرسایی کنند و از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای انعکاس دستاوردهای پلیس استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد امن‌ترین استان کشور است و امنیت کنونی مرهون  تلاش و خدمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است چرا که آنها برای حفظ آرامش و امنیت مردم جان فشانی می‌کنند.

انصاری اظهار داشت: ماه محرم امسال به نسبت سال‌های گذشته در استان با خدمات نیروی انتظامی بی‌حاشیه‌تر بود و حتی یک مورد جزئی درگیری در استان مشاهده نشد و به طور قطع این مسئله حاصل تلاش مردم، رسانه‌ها و نیروی انتظامی بود و نشان دادیم هرجایی که متحد بودیم به راحتی با مشکلات مقابله کردیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم رسانه‌های استان در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه بیش از پیش تعامل خود را با پلیس داشته و با نگاه منصفانه و به دور از حاشیه‌پردازی خدمات پلیس را به مردم انتقال دهند.

انصاری با بیان اینکه رسانه‌ها نقش دوسویه را ایفا می‌کنند، گفت: بدون شک ارائه مشکلات و نیازمندی‌های مردم به پلیس از سوی رسانه‌ها لازم و ضروری است و با تحقق این امر شاهد جامعه سالم و امن‌تر خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه