English

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:

مهار آتش در کارگاه تولیدی فیروز بهرام ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:در حال حاضر نیروها مشغول انجام عملیات نهایی یعنی ایمن‌سازی و لکه‌گیری هستند. .

مهار آتش در کارگاه تولیدی فیروز بهرام ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام خبر داد.

جلال ملکی درباره آتش‌سوزی یک کارگاه در شهرک فیروزبهرام اظهار کرد: ساعت 17:21 امروز آتش‌سوزی این کارگاه که تولیدی قطعات پلاستیکی بود، اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی شامل خودروی دستگاه تنفسی و فوماتیک به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محل آتش گرفته یک سوله قدیمی مسقف به وسعت حدود 600 متر بود، اضافه کرد: در داخل این سوله مقدار زیادی قطعات پلاستیکی وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده بودند. زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از سوله شعله‌ور بود و آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و به آتش حمله‌ور شدند و موفق شدند که به سرعت آتش را تحت کنترل خود در بیاورند و از سرایت آن به سوله‌ها و انبارهای اطراف جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در این حادثه کسی دچار مصدومیت نشد، گفت: در حال حاضر نیروها مشغول انجام عملیات نهایی یعنی ایمن‌سازی و لکه‌گیری هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی