English

سردار اسحاقی:

تلاش برای اصلاح فرهنگ ترافیکی باید از خود مردم آغاز شود

در همایش راهوران محله که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه تلاش برای اصلاح فرهنگ ترافیکی باید از خود مردم آغاز شود گفت:‌ تعهد دهیاران می‌تواند به بسیج شدن مردم برای مقابله با سوانح و حوادث جاده‌ای منجر شود.

تلاش برای اصلاح فرهنگ ترافیکی باید از خود مردم آغاز شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به اینکه 11 درصد از راه های روستایی کشور سهم استان گیلان هستند، اظهار کرد: ایجاد ناوگان حمل و نقل عمومی در روستاها برای کاهش استفاده از موتورسیکلت‌ها و خودروهای تک سرنشین حادثه ساز مفید خواهد بود.

وی آموزش همگانی را از کلیدهای رسیدن به جامعه قانون‌مند دانست و اضافه کرد: بالا رفتن سطح آگاهی عمومی بسیاری از حوادث را کاهش خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان، اختصاص اعتبار برای ساماندهی راه های روستایی را ضروری عنوان کرد و افزود: احداث 14 ایستگاه پلیس راه روستایی از اقدامات جدی پلیس استان برای مقابله با حوادث در راه های روستایی بوده است.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه تلاش برای اصلاح فرهنگ ترافیکی باید از خود مردم آغاز شود، خاطرنشان کرد:‌ دهیاران به خاطر ارتباط با بدنه مردم می‌توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم جلوگیری از افزایش بروز حوادث رانندگی در استان، تصریح کرد:‌ هر حادثه، ممکن است زندگی چند خانواده را مختل کند و آسایش جامعه را به مخاطره بیاندازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی