English

استاندار هرمزگان:

هرمزگان در جهت توسعه نیازمند گام های محکم در زمینه زیرساختی است

استاندار هرمزگان گفت: باید از حداکثر زمان استفاده و از هدررفت وقت جلوگیری کنیم و گام‌های محکم و استواری در زمینه توسعه زیر ساخت‌های استان و کشور برداریم زیرا توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور می‌شود.

هرمزگان در جهت توسعه نیازمند گام های محکم در زمینه زیرساختی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، به توسعه زیر ساخت‌ها در جاسک اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جاسک و سواحل مکران با توجه به منویات مقام معظم رهبری، یکی از اولویت‌های دولت و مدیریت استان هرمزگان است.

وی اضافه کرد: اقدامات به‌هنگام و سرعت در آماده‌سازی زیر ساخت‌ها در جاسک می‌تواند شرایط توسعه و پیشرفت بیشتر استان هرمزگان و کشور را فراهم سازد.

استاندار هرمزگان مسوولیت‌ها را امانت الهی دانست و تصریح کرد: میزهای مدیریتی برای هیچ‌کس نمی‌ماند و آن چیزی که باقی خواهد ماند فعالیت و تاثیرگذاری یک فرد در زمان مسوولیت خود است.

همتی بیان داشت: باید از فرصت‌ها برای خدمت، کار و تلاش برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد و نباید در این راه حتی یک روز را از دست داد و برای رسیدن به این هدف مهم باید از افراد و مدیران کارآمد و خستگی‌ناپذیر استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام خوب و موثری در دولت دوم روحانی در استان هرمزگان که دارای ظرفیت‌ها بالا ومنحصر بفردی است برداریم، باید از حداکثر زمان استفاده و از هدررفت وقت جلوگیری کنیم و گام‌های محکم و استواری در زمینه توسعه زیر ساخت‌های استان و کشور برداریم زیرا توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار، عنوان کرد: هرمزگان یکی از استان‌های ظرفیت‌های متعددی در زمینه صنعت و معدن دارد که این ظرفیت‌ها اهمیت ویژه‌ای به هرمزگان در سطح ملی داده است.

علی یزدانی توسعه جاسک و سواحل مکران را یکی از اولویت های دولت و کشور دانست و افزود: امیدواریم با آمدن همتی در قامت استاندار هرمزگان شاهد تحرک و تحول جدی در مجموعه استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه