English

بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بازدید و با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل این شرکت در حوزه حفاظت فنی و بهداشت کار تقدیر کرد.

بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن نیرومند در این بازدید با بیان اینکه در مسئله ایمنی و بهداشت محیط کار باید بسیار حساس بود، گفت: مسئله ایمنی و بهداشت محیط کار از مهمترین دغدغه های معاونت روابط کار وزارت خانه در کارگاه هاست.

وی با اشاره به تاثیر شرایط کار بر سلامت کارگران گفت: فرهنگ ایمنی نتیجه نگرش‌ها، ادراکات فردی و گروهی و الگوهای رفتاری است که تجربه، کارایی و تعهد و پایبندی مدیریت ایمنی یک مجموعه را تعیین می‌کند.

وی هدف از این بازدید را اهمیت بحث حفاظت فنی و بهداشت کار در شرکت ها و کارخانه جات دانست و افزود: شکل‌گیری مفهوم ایمنی در یک سازمان مستلزم تقویت تعاملات اجتماعی اعضاء و توافق های جمعی بوده ، امری که در نهایت منجر به توانمندسازی نیروی انسانی در جهت کنترل و نظارت بر تعیین کننده های سلامت می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: شناسایی عوامل و زمینه‌های درون‌سازمانی موثر در وقوع حادثه نقش بسزایی در تقویت موضوع حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه