English

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد:

قهرمانان کوچک به پردیس سینمایی چهار باغ رفت

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم قهرمانان کوچک از فیلم های جشنواره کودک در پردیس سینمایی چهار باغ اکران شده است.

قهرمانان کوچک به پردیس سینمایی چهار باغ رفت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی حسینی درباره جدیدترین فیلمهای در حال اکران بر پرده سینماهای اصفهان اظهار داشت: فیلم قهرمانان کوچک به کارگردانی حسین قناعت از فیلمهای سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

وی افزود: قهرمانان کوچک نخستین فیلم کمدی رزمی ایران با نگاهی به موضوع تولید ملی است که در ماه های گذشته پس از اکران در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بیمارستان امام حسین (ع ) برای کودکان بیمار به نمایش در آمد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: قرار است بخشی از عواید فیلم قهرمانان کوچک برای بیمارستان امام حسین (ع) هزینه شود.

وی درباره دیگر فیلم های بر پرده اکران در اصفهان گفت: فیلم های ۲۱ روز  بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان با موضوع اجتماعی و من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز با موضوع کمدی در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهار باغ اکران شده است.

وی ادامه داد: فیلم کمدی موزیکال ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در سالن چهار سوق و مالاریا در ژانر اجتماعی و به کارگردانی پرویز شهبازی در سالن شیخ بهایی پردیس سینمایی چهار باغ  به روی پرده رفته است.‌

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان ابراز داشت: همچنین فیلم های نگار در سینما ساحل، زرد و ساعت ۵ عصر در سینما سپاهان، فیلمهای ملی و راه های نرفته اش، نهنگ عنبر و رگ خواب در سینما فلسطین همچنان در حال اکران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی