English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

با رعایت صرفه جویی در پایداری جریان گاز سهیم باشیم

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به ورود به فصل سرما از مشترکین فهیم خواست ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، درمصرف گاز صرفه جویی نمایند.

با رعایت صرفه جویی در پایداری جریان گاز سهیم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حسین اکبر اظهار کرد: مشترکین عزیز می توانند با مدیریت مصرف و نگهداری دمای خانه ها در دامنه 18 تا 21 درجه که به دمای آسایش معروف است، سبب افزایش پایداری جریان گاز در فصول سرد سال شوند.

وی افزود: برای این کار لازم است ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، از لباس های گرم و پوشش مناسب استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود: طراحی درست و استاندارد منازل بجهت نگهداشت گرما و رعایت کردن مبحث 19 مجموعه دستورات ساختمان توسط سازندگان می تواند تا حد بسیاری سبب کاهش مصرف گاز شود.

اکبر از نقش مهم رسانه ها در جهت فرهنگ سازی مصرف انرژی در کشور سخن گفت و اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی می توانند با آگاه ساختن مردم درخصوص اهمیت مسئله انرژی، سبب تغییر نگرش مردم و به تبع آن کاهش قابل توجه مصرف بی رویه سوخت در کشور شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد در سایه  همدلی و همراهی کلیه مردم و مسوولین استان و با رعایت صرفه جویی از سوی مشترکین فهیم، علاوه بر برقراری جریان گاز برای همه مردم، پاییز و زمستانی آرام را سپری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه