English

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

قانون رفع موانع تولید باید بازنگری شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رفع موانع تولید بیش از ۶۰ درصد آن اجرایی نشده و باید بعضاً بازنگری شود اگر اتاق ایران و کرمانشاه پیشنهاد دهد در این قانون اصلاحاتی صورت می‌گیرد.

قانون رفع موانع تولید باید بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، عزیز اکبریان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه افتخار ایران است و ظرفیت‌های خوبی در قانون برنامه ششم توسعه داریم.

وی افزود: باید با سرمایه‌گذاری درست از رکود خارج شویم کرمانشاه مستعد سرمایه‌گذاری است و ظرفیت خوبی برای صادرات دارد اما باید زمینه استعداد سرمایه‌گذاری را مهیا کنیم و از سرمایه‌گذار واقعی باید حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید مقاومت کنیم و بوروکراسی را در هم بشکنیم خیلی از سرمایه‌گذاران ما نیاز به وام ندارند، ما باید به آن‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ما مسائل و مشکلات این استان را برطرف می‌کنیم، گفت: کرمانشاه استان محرومی نیست و اگر هست به ما برمی‌گردد.

در این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه