English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

توزیع ۵۰۸ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۵۰۸ هزار پاکت هدیه برای مشارکت دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها بین مدارس اصفهان توزیع شد.

توزیع ۵۰۸ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران بابیان اینکه مرحله دوم جشن ملی و سرا سری عاطفه‌ها با رویکرد تأمین نیازهای دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند برگزار می‌شود، گفت: مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهرماه هم‌زمان در مدارس سراسر کشوربا عنوان مهر عاطفه ها برپا خواهد شد.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در دو هزار ۱۰۰ مدرسه این استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها به سایر آموزشگاه‌های روستایی و یا حاشیه شهرهای همان منطقه منتقل می‌شوند.

وی افزود: برای مشارکت دانش آموزان در این جشن ۵۰۸هزار پاکت بین مدارس استان توزیع‌شده است که این پاکت‌ها در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه جمع‌آوری می‌شود.

شیران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۸هزار ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، افزود: میزان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به یک میلیارد و ۳۰۵میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعتماد مردمی به کمیته امداد را سرمایه‌ای ارزشمند برای این نهاد خواند و بیان کرد: در سایه این اعتماد است که مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل می‌دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه