English

هم‌زمان با هفته کودک؛

همایش کودک و محیط زیست در لرستان برگزار شد

همزمان هفته کودک، همایش بزرگ کودک و محیط زیست در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.

همایش کودک و محیط زیست در لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته ملی کودک، همایش بزرگ «کودک و محیط زیست» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مسوولین و کارشناسان این ادارت و همچنین نماینده شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

در این مراسم مهرداد فتحی‌بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کودکان آینده سازان جامعه ما هستند و نقش بسزایی در ایجاد فرهنگ درست زیست محیطی ایفا خواهند نمود.

فتحی بیرانوند با اشاره به مشکلات زیست محیطی جامعه گفت: بهترین راه برای حفاظت از محیط زیست فرهنگ سازی است و نخستین گام برای فرهنگ سازی، آموزش مسائل زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست است و یکی از مهمترین و موثر ترین مخاطبان برای آموزش محیط زیست کودکان هستند و باید فرهنگ سازی درخصوص حفاظت از محیط زیست را از کودکان آغاز کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن ارائه توصیه های کاربردی به کودکان برای استفاده بهینه از منابع و حفاظت محیط زیست از کودکان خواستند که در منزل و مدرسه و دیگر مکان ها عمومی بعنوان همیار محیط زیست عمل کنند و یار و یاور سازمان حفاظت محیط زیست در جامعه باشند.

در پایان این مراسم، به کودکانی که با استفاده از مواد دور ریختنی کاردستی‌‌های محیطزیستی تولید کردند جوایزی اهدا شد.

همچنین، پخش فیلم‌های محیط‌زیستی ویژه کودکان، اجرای تئاتر و قصه گویی برای کودکان و همچنین بازدید از موزه و ارائه توضیحات توسط کارشناسان درباره حیات وحش و گونه‌های جانوری استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه