English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر به ۲ هزار و ۱۶۵ حادثه دیده در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان به دو هزار و ۱۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمر به ۲ هزار و ۱۶۵ حادثه دیده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، محسن مومنی  اظهار داشت: امسال نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به دو هزار و ۱۶۵حادثه دیده امدادرسانی کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی بیان داشت: در این حوادث دو هزار و ۱۰۷ نفر آسیب دیده بودند که یا به صورت سرپائی تحت درمان قرار گرفته و یا به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: در این مدت برای امدادرسانی به این حوادث، یک هزار و ۴۸۶ تیم عملیاتی، عملیات امداد و نجات انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش تیم های عملیاتی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث رخ داده در تابستان سالجاری با ۶۴۲ مورد حوادث جاده‌ای بوده است، افزود: متاسفانه این رقم افزایش ۱۰ درصدی این حوادث را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مومنی گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۹ دقیقه در محل حادثه حضور یافته و اقدام به امدادرسانی کردند که این زمان نسبت به مدت مشابه بیانگر کاهش بیش از یک دقیقه در هر حادثه است.

وی ادامه داد: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: در طول تابستان سال جاری، پوشش امدادی یک هزار و ۱۴۱ مورد حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، حدود ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه