English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

خدمات شهری و زیربنایی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس تکمیل شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس باید با همت و تعامل دستگاه‌های زیربنایی استان، خدمات شهری و زیربنایی پروژه‌های مذکور هر چه زودتر اجرایی و تکمیل شود.

خدمات شهری و زیربنایی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، رضا مدرس در نشستی پیرامون بررسی زیرساخت‌های شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، عنوان کرد: تنها راه پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر استان، تعامل، همدلی و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس باید با همت و تعامل دستگاه‌های زیربنایی استان، خدمات شهری و زیربنایی پروژه‌های مذکور هر چه زودتر اجرایی و تکمیل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به اینکه مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده محسوب می‌شود، از این رو برطرف کردن این دغدغه توسط مسئولان می‌تواند عامل مهمی در جهت تعامل و همدلی و اعتماد مردم به دولت باشد.

مدرس تصریح کرد: با توجه به موارد مطرح شده در این نشست، مقرر شد، دستگاه‌های خدما‌ت‌رسان شامل شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز استان و شهرداری بندرعباس نهایت همکاری لازم را جهت ترمیم نواری حفاری شهرک پیامبر اعظم(ص) با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا در آینده بسیار نزدیک شاهد روکش آسفالت شهرک مذکور توسط راه و شهرسازی استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه