English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

شرایط مناسبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و صنوف تولیدی در شهرک‌های صنعتی لرستان فراهم است

بختیار رازانی از آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان جهت همکاری با مدیران صنوف تولیدی سرمایه‌گذاران بخش صنعتی خبر داد.

شرایط مناسبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و صنوف تولیدی در شهرک‌های صنعتی لرستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با توجه به تفاهمنامه منعقده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با تشکیل کمیته همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان از کلیه صنوف تولیدی دعوت می‌شود تا در قالب کارگاه‌های متمرکز، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شوند.

وی افزود: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل لازم سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است، لذا از کلیه صنوف تولیدی دعوت می‌کنیم تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع خرد، کوچک و متوسط در جهت رشد و ارتقاء رونق اقتصادی عمل کنیم.

بختیار رازانی گفت: زیرساخت‌ها و شرایط استقرار صنوف در شهرک‌های استان مهیا است و تمامی مزایای واحدهای صنعتی و تخفیفات و تشویقات مرتبط با آن مشمول صنوف تولیدی نیز خواهد شد و همچنین می توانند از خدمات حمایتی این شرکت نیز بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار است.

رازانی در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت های ایجاد شده با قیمت بسیار پایین اخذ می شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً بصورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی بصورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلند مدت از سرمایه گذاران اخذ می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان لرستان دارای 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دولتی است که یکی از این شهرک‌ها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می‌شود. سایر شهرک‌ها دولتی هستند که از این تعداد 17 شهرک به بهره‌برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی و صنوف را در خود دارند. این 17 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و ناحیه صنعتی نیز دارای گاز است و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی و صنوف را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی