English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

خانه سالمندان و خانه امید بازنشستگان در خرم‌آباد احداث می‌شود

حبیب الله خجسته پور در جلسه شورای ساماندهی سالمندان استان لرستان، از احداث خانه سالمندان و خانه امید بازنشستگان در خرم‌آباد خبر داد.

خانه سالمندان و خانه امید بازنشستگان در خرم‌آباد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای ساماندهی سالمندان استان، با اشاره به کاربری پارک‌ها اظهار داشت: پارک فقط فضای سبز نیست بلکه مکانی برای سرویس‌دهی رفاهی به مردم است.

وی ادامه داد: اگر تعریف جامعی از پارک داشته باشیم باید گفت مکانی با یک پکیج کامل تفریحی، تفرجی، فرهنگی، زیست محیطی و سالم سازی بوده که ماهیت آن سرویس دهی در جهت رفاه مردم است.

خجسته‌پور از استقرار خانه سالمندان در پارک کیو خرم‌آباد طی هفته آینده خبر داد و گفت: احداث خانه امید و خانه بازنشستگان در لرستان، به‌ویژه شهرهای خرم‌آباد و بروجرد یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان داشت: جهت حمایت از بازنشستگان، لازم است تا هرچه سریع‌تر، عملیات احداث خانه امید و خانه بازنشستگان لرستان آغاز شود.

وی افزود: کمیته‌ای تخصصی با حضور مدیرکل بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با موضوع تشکیل خواهد شد تا نسبت به احداث این خانه تصمیمات و اقدامات لازم اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه