English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

جایگاه نیروی انتظامی استان باید ارتقا یابد

نماینده مردم قم گفت: استان قم با وجود مهاجرپذیر و زائرپذیر بودن که در افزایش آمار جرم و بزه مؤثر است، از نظم و امنیت نسبتا مطلوبی برخوردار است، اما با توجه به جایگاه سیاسی و معنوی شهر مقدس قم، جایگاه نیروی انتظامی استان باید ارتقا یافته و کمبودهای اعتباری و تجهیزاتی آن برطرف شود.

جایگاه نیروی انتظامی استان باید ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش «پلیس، امنیت، اصناف» در مجتمع اداری اصناف قم افزود: حمایت مادی و معنوی از نیروی انتظامی بسیار ضرورت داشته و در همین راستا با کمک خیرین تعدادی پاسگاه نیروی انتظامی در سطح شهر احداث می شود.

وی ادامه داد: امکانات، تجهیزات و اعتبارات نیروی انتظامی در مرزداری ها و درون شهرها باید بسیار بیش از این تقویت شود.

 اظهار داشت: امروز در نیروی انتظامی جوانان انقلابی، معتقد و متعهد حضور داشته و با وجود همه مشکلات معیشتی و سازمانی، به خوبی وظایف خود را انجام می دهند.

احمدامیرآبادی با بیان اینکه مستلزم رونق و آبادانی در جامعه، احساس امنیت و آرامش است، اظهار داشت: بدون تردید نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و به تبع آن توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی بر ضرورت تعامل و همدلی اصناف با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: در سایه این تعامل کارهای بزرگی انجام خواهد شد و بسیاری از مشکلات برطرف می شود، از جمله زمان باز و بسته بودن مغازه ها و فروشگاهها که اگر منظم و مشخص باشد، می تواند در برقراری امنیت موثر باشد.

امیرآبادی در ادامه افزود: استان قم با وجود مهاجرپذیر و زائرپذیر بودن که در افزایش آمار جرم و بزه مؤثر است، از نظم و امنیت نسبتا مطلوبی برخوردار است، اما با توجه به جایگاه سیاسی و معنوی شهر مقدس قم، جایگاه نیروی انتظامی استان باید ارتقاء یافته و کمبودهای اعتباری و تجهیزاتی آن برطرف شود.

وی با بیان اینکه با رونق اقتصادی شاهد کاهش جرم در جامعه خواهیم بود و اگر اقتصاد درست شود، اخلاق هم درست می شود، تصریح کرد: دولت باید هرچه بیشتر در بازار رونق ایجاد کرده و رکود را از میان بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متأسفانه اداره کل مالیاتی استان قم به برخی از واحدهای صنفی فشار می آورد و ما این رویه را قبول نداریم، اظهار داشت: ما نباید برای گرفتن مالیات به اصناف فشار بیاوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه