English

فرمانده انتظامی استان قم:

رویکرد نیروی انتظامی فرهنگی و اجتماعی است

فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی سال هاست با مسیر رویکرد فرهنگی و اجتماعی گام بر می دارد و این انتخاب باعث کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است.

رویکرد نیروی انتظامی فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان قم در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چهارمین روز از هفته ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی سال هاست با مسیر رویکرد فرهنگی و اجتماعی گام بر می دارد و این انتخاب باعث کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است، اظهار داشت: مردم پلیس را زمانی در مقابل خود می دیدند اما امروز در کنار خود احساس کرده که این مثاثر از عقاید دینی و انقلابی پلیس است.

سردار کاظم مجتبایی با بیان این که مردم ولی نعمت و ما خدمتگزار آن ها هستیم، به اهمیت رابطه امنیت و فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت:هر چه تعامل این دو نهاد پلیس قم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قوی تر باشد دستاوردهای مطلوبی در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته ناجا، اظهارداشت:بحمدالله نگاه فرهنگی فرمانده انتظامی استان قم به مجموعه تحت امر خود به خوبی سرایت کرده است.

وی ضمن تاکید بر ارتقاء تعاملات فی مابین، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با مجموعه فرماندهی انتظامی استان بسیار احساس همدلی و همراهی می کند.

حسینی کاشانی تاکید کرد: پلیس جزء مجموعه هایی است که پشتوانه خوبی برای مدیران ومجموعه های فرهنگی استان محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه