English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف محموله قاچاق ۴۸ میلیارد ریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۸میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

کشف محموله قاچاق ۴۸ میلیارد ریالی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیز اله ملکی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی عملیات ۴۸ ساعته موفق شدند، ۳۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران یک میلیون و ۲۱۶ هزار نخ انواع سیگار، ۱۱۷هزار مترپارچه، ۳۲ کیلو چای، ۵دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۳۸ دستگاه لوازم خانگی، ۹ هزار لیتر سوخت،۶۳۷ عدد لوازم آرایشی،۶۸۰کیلو برنج، ۷ هزار و ۴۷ ثوب البسه و ۱۷ راس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی این مدت را بنا به نظر کارشناسان ۴۸میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۶۹ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات۵۵فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد چهار پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۱فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه