English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

کاهش ۲۱ درصدی میزان تصادفات در راه های برون شهری اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۲۱.۶ درصدی تلفات و تصادفات راه‌های برون شهری و روستایی در پنج ماهه گذشته خبر داد.

کاهش 21 درصدی میزان تصادفات در راه های برون شهری اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج، علی رحمتی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان پلیس راه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های مناسب و انجام اقدامات ایمنی لازم توانستیم در پنج ماه گذشته با کاهش 21.6 درصدی تلفات و تصادفات در راه‌های برون شهری و روستایی به این رتبه دست یابیم و این در حالی است که میانگین کشوری کاهش تلفات در این مدت 2 درصد است.

وی اعتبارات راهداری را کافی ندانست و افزود: از مسئولان و فرمانداران درخواست داریم تا طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص صد در صدی اعتبارات استانی این اداره کل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش در جاده‌ها به مردم شریف خدمت کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر تجهیز پاسگاه‌ها تاکید کرد و از فرماندهان پلیس راه خواست تا در حفظ حریم راه‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع‌آوری بساط میوه فروشان در سه راهی گیوی و محور مشگین‌شهر یاریگر این اداره کل باشند.

رحمتی با اشاره به آمادگی کامل راهداران در 12 راهدارخانه ثابت و سیار و 8 گردنه برف‌گیر افزود: نیروهای پرتلاش راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان امسال با 200 دستگاه ماشین‌آلات و 360 نفر نیروی انسانی در کلیه محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند تا در مواقع ضروری و بارش برف خدمات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ساخت 3 پاسگاه پلیس راه در محورهای استان اظهار امیدواری کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پاسگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش ایمنی و خدمات‌دهی بیشتر به مردم خواهیم بود.

سرهنگ سیدحجت فتاحی ایمن‌سازی جاده‌ها را در کاهش تلفات و تصادفات بسیار مهم دانست و با انتقاد از ناقص ماندن پروژه‌های چهار بانده کردن محورها در نقاط مختلف استان تصریح کرد: مسئولان در تکمیل این طرح‌ها که جزو مطالبات اصلی مردم است باهمه توان در میدان اقدام و عمل تلاش کنند.

وی بیان کرد : متاسفانه 66 درصد تصادفات در شمال استان رخ می دهد و حل این مشکل توجه ویژه و جدی مسئولان را می‌طلبد.

در پایان این مراسم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر از تلاش های فرماندهان پلیس راه تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه