English

نشست مشترک روسای دادگستری ها و دادستان های استان با فرماندهان انتظامی گیلان

نشست مشترک روسای دادگستری ها و دادگاه های عمومی بخش ها و دادستان های استان با فرماندهان انتظامی گیلان با حضور احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری و سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی در محل سالن همایش های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان برگزار شد.

نشست مشترک روسای دادگستری ها و دادستان های استان با فرماندهان انتظامی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در این همایش ضمن خوشآمدگویی به حضار و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، آغاز هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک گفت و از تلاش و خدمات ارزنده پرسنل ناجا در جهت برقراری امنیت و ایجاد آرامش در جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت که از منویات مقام معظم رهبری می باشد تقدیر و تشکر نمود.

وی همراهی با دولت در سایه قانون برای برطرف نمودن موانع در راه توسعه، رشد و شکوفائی اقتصادی استان را از تاکیدهای رئیس محترم قوه قضائیه دانست.

رئیس کل دادگستری گیلان مقوله اشتغال و ایجاد فضای کار کافی و مناسب برای جوانان با استعداد و آماده خدمت را از مهم ترین مسائل در جامعه برشمرد.

سیاوش پور همدلی و همراهی قوه قضائیه و نیروی انتظامی را با رعایت و حفظ حریم قانونی، موجب برطرف نمودن ضعف ها و نواقص و باعث رشد و شکوفائی هر چه بیشتر دانست و خاطر نشان کرد: گیلان با دارا بودن مردمی خوب و نجیب مستحق همفکری و تعامل هرچه بیشتر قوا می باشد.

ایشان با اشاره به اینکه زمینه ساز برخی جرائم در استان گیلان، پایین بودن آستانه تحمل افراد در برخورد با یکدیگر می باشد، خواستار ریشه یابی اجتماعی و روانشناسی در این زمینه گردید.

در ادامه جلسه سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی گیلان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم ایجاد امنیت و آسایش بدون دغدغه برای مردم ولایت مدار گیلان را از اهداف نیروی انتظامی دانست و عمل به دستورات مقام معظم رهبری علی الخصوص اقتصاد مقاومتی را راه چاره برای گشایش کسب و کار و رونق معیشت مردم و کم شدن بسیاری از جرائم بیان نمود.

وی تعامل و صمیمیت موجود بین مجموعه قضائی و انتظامی استان را نقطه عطفی در راستای حل مسائل و معضلات معرفی کرد. ایشان همچنین مسئول سازی دستگاه ها و شناسایی و برخورد مناسب با مجرمین حرفه ای را گام مهم و بلندی در جهت اثر بخش کردن اقدامات قضایی و انتظامی و بهبود وضع موجود دانست.

در ادامه مجید الهیان، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان پس از تبریک هفته نیروی انتظامی، نامگذاری این هفته را نماد یادآوری خدمات فعالان این عرصه دانست و دو مجموعه قضائی و انتظامی را بعنوان ید واحد در حل مسائل و مشکلات موجود عنوان نمود.

وی رسیدگی به برخی از موضوعات را نیازمند برگزاری کمیته های تخصصی و کمیسیون های ویژه دانست و با اشاره به استقلال قاضی در امررسیدگی، خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات موجب نزدیک تر شدن نظرها با حفظ حدود در جهت ایجاد هماهنگی و خدمت بهتر به مردم می باشد.

الهیان افزود: برای انجام وظایف و خدمت بیشتر به مردم و دستیابی به اهداف قوه قضائیه در ایجاد امنیت، هیچ نیرو و یاوری نزدیک تر از نیروی انتظامی نیست و هیچ حامی و هدایت گری مهم تر از قوه قضائیه برای نیروی انتظامی وجود ندارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی حضور این عزیزان را در جامعه موجب احساس امنیت و آرامش دانست.

حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان استان ضمن تقدیر از برگزاری جلسات مشترک قضائی و انتظامی بیان داشت: خروجی این جلسات باید اجرای هر چه بیشتر عدالت و ایجاد امنیت باشد و با اشاره به جلسات شورای تامین استان خواستار طرح موضوعات جدی امنیتی در دستور کار این جلسات شد.

دادستان گیلان به فرمایش مقام معظم رهبری آدم های با لیاقت را بر سر کار بگذارید اشاره کرد و خواستار آن شد تا در مناصب مهم و کلیدی از افرادی کارآزموده و پرتلاش کارگرفته شود.

وی با اشاره به صبوری مردم ولایتمدار گیلان و با گلایه از عدم پرداخت مطالبات کارگران کارخانجات از مسئولان ذیربط خواست تا پیگیری های لازم را در این زمینه صورت دهند.

مصطفوی نیا به موضوع حفظ حقوق عامه پرداخت و با اشاره به وضعیت نابسامان موسسات مالی و اعتباری خواستار آن شد تا این موضوعات مدنظر شورای تامین استان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه