English

سردار اسحاقی؛

نقش آموزش در ساخته شدن جامعه سالم و پویا برجسته است

فرمانده انتظامی استان در مراسم قرائت پیام مهر در دبیرستان استعدادهای درخشان شهرستان رشت در چهارمین روز از هفته ناجا، گفت: نقش آموزش در ساخته شدن جامعه سالم و پویا برجسته است.

نقش آموزش در ساخته شدن جامعه سالم و پویا برجسته است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی دانش آموزان را آینده سازان میهن برشمرد و اضافه کرد: دانش آموزان امروز، مدیران و مسئولان فردای کشور هستند.

این مقام ارشد انتظامی، گیلان را یک استان علمی و فرهنگی نامید و افزود: گیلان صاحب چهره های شاخص علمی و فرهنگی است.

وی مقابله تلفات و حوادث رانندگی را یک دغدغه جدی برای نیروی انتظامی دانست و افزود: ۶۰ درصد این حوادث توسط عامل انسانی شکل می گیرند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تلفات حوادث رانندگی از هر زلزله ای ویرانگر هستند، اظهار داشت: این حوادث موجب شکل گیری مشکلات و بزه های اجتماعی می شود.

سردار اسحاقی نقش آموزش را در ساخته شدن جامعه سالم و پویا برجسته توصیف کرد و بیان داشت: پلیس هم مثل همه بخش های دیگر کشور به آموزش کاربردی و مستمر نیاز دارد.

در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هفته نیروی انتظامی را به طلایه داران نظم و امنیت تبریک گفت و اضافه کرد: نیروی انتظامی یک نهاد پرتلاش، سختکوش و بی ادعاست.

حاجتی با بیان اینکه هر روز، روز پلیس و امنیت است، تصریح کرد: هفته ناجا تنها بهانه ای برای قدردانی از فعالان عرصه نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اینکه اگر امنیت وجود نداشت، امکان تحصیل مناسب برای دانش آموزان نیز وجود نداشت: شکوفایی اقتصادی و سیاسی تنها در سایه امنیت ممکن می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نقش آموزش و پرورش را تربیت یک نسل مستقل دانست و اضافه کرد: مسئولیت پذیری، نظم و تعهد از ویژگی های یک دانش آموز نمونه است.

حاجتی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی تنها به یک مقطع خاص و یک دوره زمانی محدود نمی شود، خاطرنشان کرد: اگر پشتوانه فرهنگی اجرای یک قانون در جامعه وجود نداشته باشد، آن قانون در درازمدت از کار خواهد افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی