English

به مناسبت روز جهانی کودک؛

فرماندار قشم با کودکان کانون پرورش فکری دیدار کرد

اولین برنامه کاری روز گذشته فرماندار شهرستان قشم، دیدار و گفت و گو با جمعی از کودکان عضو کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان به مناسبت روز جهانی کودک بود.

فرماندار قشم با کودکان کانون پرورش فکری دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری با بیان اینکه؛ کلید جامعه فردای ایران در دستان شما است، به کودکان قشمی تاکید کرد: فقط شما می توانید ایران چند سال بعد را بهتر از امروز بسازید.

فرماندار قشم از آنان خواست؛ نظم را از همین سن کودکی یاد بگیرند و با اهمیت دادن به نظم و وقت شناسی می توانند در آینده یک مدیر، کاسب و یا کشاورز منظم و موفق خواهید شد.وی همچنین به کوکان توصیه کرد؛ احترام به قانون، رعایت ادب و اخلاق، و دوری از اسراف را بیاموزند.

نصری با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه امروز ما توجه به بعضی شغل ها و کم توجهی یا بی اهمیت شمردن دیگر شغل هاست، از کودکان خواست تا با کمک بزرگترها درباره ارزش کار و مشاغل تحقیق کنند و کارکرد هر کدام را بدانند چرا که کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند کارها و مشاغل مختلف است.

وی در پایان تاکید کرد: در درجه اول برای شخصیت خود ارزش قائل شوید. وقتی شما به خودتان احترام و ارزش بگذارید، می توانید این عزت نفس و ارزش را به دیگران هم منتقل کنید.

به مناسبت ۱۶ مهر روز کودک فرماندار قشم میهمان جمعی از کودکان موفق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم بود.

 این کودکان دارای رتبه های استانی و کشوری در رشته های عکاسی، انیمیشن، فیلم، پژوهش و کتابخوانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه