English

هم‌زمان با ۱۷ مهر ماه؛

مدیرکل پست لرستان روز جهانی پست را تبریک گفت

حاتم سلیمانی در پیامی، روز جهانی پست را به مردم شریف لرستان و کارکنان شرکت ملی پست تبریک گفت.

مدیرکل پست لرستان روز جهانی پست را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، حاتم سلیمانی مدیرکل پست لرستان در پیامی، فرارسیدن 17 مهر ماه و روز جهانی پست را به مردم شریف استان و کارکنان شرکت ملی پست تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک مدیرکل پست لرستان به این شرح است:

باسمه تعالی

شبکه پستی، شبکه عظیمی است که چهارگوشه جهان را به یکدیگر متصل می‌نماید. پست بزرگترین شبکه توزیع فیزیکی در جهان به شمار می‏رود و یکی از اهداف تعیین هفدهم مهرماه (نهم اکتبر) به عنوان "روزجهانی پست" آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه از نقش این نهاد خدمتگزار در زندگی روزمره آنان و سهم آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها است.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری گردیده است شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز حرکت به سوی استفاده و برخورداری از فناوری‌های روز و ارائه خدمات متنوع را از اهداف مهم خود تلقی کرده است و به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطات فیزیکی در کشور با عرضه خدمات مختلف پستی متکی بر فناوری‌های نوین ارتباطی، موفق شده‌است متناسب با نیازهای جامعه ، به بهترین نحو خدمات عمومی را گسترش دهد.

بی‌تردید پیشرفت کنونی شرکت ملی پست مرهون جدیت، مسئولیت‌پذیری و تعهد کارکنان صدیق این مجموعه است که هر ناممکنی را ممکن می‌سازند و با ارائه خدمات متنوع، روزآمد و فراگیر و بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از آن به یکی از مردمی‌ترین سازمان‌های ارتباطی کشور تبدیل گشته و دلیلی روشن بر حضور موثر، توانمند و باکیفیت پست در عرصه تعاملات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفدهم مهر ماه، روز جهانی پست از حضرت حی سبحان، سلامت، سعادت و سرافرازی تمامی کارکنان شرکت ملی پست به ویژه همکاران عزیزم در اداره کل پست استان لرستان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) خواستارم.

حاتم سلیمانی

مدیرکل پست استان لرستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی