English

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در کمیته برنامه‌ریزی گفت:

کارکنان آموزش و پرورش لرستان اهداف کلی مجموعه را در نظر بگیرند

خدانظر دریکوند در یکصد‌ و‌ نود و هفتمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان گفت: خروجی کمیته برنامه‌ریزی، توجه به خرد جمعی و مشورت در تصمیم‌گیری است.

کارکنان آموزش و پرورش لرستان اهداف کلی مجموعه را در نظر بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، خدانظر دریکوند در جلسه کمیته برنامه‌ریزی، فرایند آموزش و پرورش را سیستمی عنوان کرد و گفت: در مجموعه آموزش و پرورش باید هر فرد ضمن انجام دقیق وظایف و مسئولیت‌های خود، اهداف کلی دستگاه را در نظر بگیرد و متناسب با اهداف گروهی حرکت کند.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش اگر افراد کار خود را به خوبی انجام ندهند، کل دستگاه با مشکل مواجه می‌شود و اثر این کم کاری و اهمال در کلیت دستگاه مشاهده می شود.

دریکوند به تئوری پنجره شکسته اشاره کرد و گفت: باید مواظب پنجره ای شکسته بود و اجازه نداد این منافذ موجب نابسامانی و اخلال دستگاه شوند.

وی با تاکید بر نقش شوراها و جایگاه‌ تصمیم‌گیری جمعی در آموزش و پرورش افزود: رویکرد این مجامع و کمیته برنامه ریزی توجه به خردو اندیشه جمعی و مشورت در تصمیم گیری هاست و باید تلاش شود تا خروجی این جلسات کمک به ارتقای تعلیم و تربیت و پیشبرد بهتر اهداف باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ملزم بودن اعضای به تصمیمات و مصوبات جلسات را لازم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: پس از شور و مشورت و تبادل نظر کارشناسی و تخصصی باید در اجرای مصوبات قاطعیت داشت و اجازه نداد تا افراد در اجرای مصوبات به سلیقه و روش خود رفتار کرده و تفسیر به رای کنند.

دریکوند تفویض اختیار را از جمله راهبردهای کاری خود عنوان کرد و ادامه داد: نباید عملکردها به گونه‌ای باشد که مدیران در اجرای سیاست تفویض اختیار با شک و شبهه برخورد نمایندو در انجام این سیاست تردید کنند .

او در پایان سخنان خود به نگاه جامع اعضاء تاکید کرد و گفت: باید مصالح و منافع کلان تعلیم و تربیت مهمترین رویکردی باشد که اعضای کمیته برنامه‌ریزی به آن توجه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه