English

در راستای خدمات‌رسانی الکترونیکی به مردم؛

سامانه استعلام منابع طبیعی لرستان «سامط» رونمایی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری، از سامانه استعلام منابع طبیعی «سامط» رونمایی شد.

سامانه استعلام منابع طبیعی لرستان «سامط» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این مراسم گفت: عملیاتی شدن واگذاری بخشی از خدمات این دستگاه به مردم، از طریق دولت الکترونیک و با همکاری ادارات فناوری اطلاعات استانداری و دفاتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد.

شیرزاد نجفی به پایلوت شدن استان لرستان در این پروژه اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح که در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک در این دستگاه و رعایت حقوق شهروندی به اجرا در آمده خدمات استعلام منابع طبیعی استان از طریق 56 دفتر پیشخوان به متقاضیان ارایه می شود.

وی به آمار بالای استعلامات صورت گرفته این اداره کل اشاره و افزود: این استعلامات در سال بیش از 5 هزار مورد پاسخ داده می‌شود بنابراین از نظر حاکمیتی و سلامت اداری، موضوعی مهم محسوب می شود.

نجفی با بیان اینکه لرستان جزو 10 استانی است که طرح مزبور را اجرایی کرده است، گفت: مهم ترین نتیجه اجرای این طرح، افزایش رضایت مردم با برخورداری از خدمات دولت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری، کاهش بوروکراسی و تشریفات دست و پا گیر مرسوم، افزایش سرعت و دقت در انجام کار و کاهش مراجعات افراد و زمان پاسخگویی می باشد.

در این مراسم کامبیز پورسیف مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری لرستان نیز برون سپاری خدمات دستگاه های دولتی با نگاه شهروندی را مهم دانست و گفت: این اقدام علاوه بر ممانعت از اتلاف وقت شهروندان، اشتغالزایی بخش خصوصی را در پی دارد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه