English

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

شایسته نیست که وزارتخانه نیرو بدون وزیر باقی بماند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شایست نیست که وزارتخانه نیرو با توجه به شرایط اقلیمی و طبیعی کشور بدون وزیر باقی بماند

شایسته نیست که وزارتخانه نیرو بدون وزیر باقی بماند

عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در یاسوج با اشاره به طرح گزینه‌ای برای وزارت نیرو، اظهار کرد: با توجه به شرایط  اقلیمی و آب و هوایی کشور و به جهت مدیریت صحیح منابع آب و برق در کشور و خدمات رسانی به مردم، شایسته نیست که وزارت نیرو با این اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فردش بدون وزیر باقی بماند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ادامه داد: همچنین این وزارتخانه نباید فرصت برنامه‌ریزی برای فصل سیلاب در زمستان امسال و فصل پیک مصرف در تابستان آتی و همچنین زمان تنظیم لایحه بودجه سال آینده را از دست دهد.

هاشمی‌پور گفت: از ریاست محترم جمهور تقاضا می‌شود که هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه اقدام نماید.

وی با اشاره به شرایط مطرح شده و موقعیت جغرافیایی و بین‌المللی کشور، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی باید از ظرفیت بالای علمی و سطح مدیریت عالی و همچنین سوابق فعالیت در صنعت آب و برق برخوردار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بدون شک در این شرایط آقای «دکتر اردکانیان» که شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی نیز می‌باشد، مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

هاشمی‌پور اظهار امیدواری کرد که آقای «اردکانیان» با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم، بتواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: امید است که همه متخصصین صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار «دکتر اردکانیان» باشند و با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به او خواهند داشت، هر چه سریعتر در وزارتخانه نیرو شاهد انجام کارهای بزرگی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه