English

تولیدات برتر استان گیلان در معرض نمایش گذاشته می شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه توانمندیهای صنعتی، تولیدی، صنایع معدنی و تبدیلی برتر تحت عنوان نمایشگاه تولیدات برتر استان با حضور شرکت های مطرح و شاخص گیلان در محل نمایشگاه بین المللی شهر رشت برگزار می شود.

تولیدات برتر استان گیلان در معرض نمایش گذاشته می شود

 به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد آراسته افزود: در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید ملی و محصولات ساخت داخل و نیز شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند استان با رویکرد معرفی واحدهای صاحب نام و مطرح استان اولین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ نوزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان برپا میگردد.

آراسته گفت: در این نمایشگاه واحدهای صنعتی و تولیدی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را با تکیه بر تکنولوژی های نوین و روز دنیا جهت بازدیدکنندگان به معرض نمایش خواهند گذاشت .

وی بیان کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاههایی آشنا کردن آحاد مردم از ظرفیتها و توانمندیهای استان و ایجاد فرهنگ صحیح مصرف تولیدات داخل و نیز بستر مناسبی جهت تعرفه و شناساندن واحدهای صنعتی به لحاظ تنوع محصولات جدید در سطح استان می باشد.

آراسته به جایگاه مهم تبلیغات و نحوه عرضه محصولات در جذب سهم بازاراشاره کرد و گفت: هر چقدر میزان معرفی و تبلیغات در این گونه نمایشگاهها بیشتر و گستره تر باشد بستر مناسبی خواهد بود تا شرکتهای صنعتی با توجه به پتانسیل بالایی که دارند قدرت رقابت پذیری خود را با کالاهای خارجی در جذب سهم بیشتر بازار افزایش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطر نشان کرد: اعتلای ظرفیتهای صنعتی و تولیدی استان نیاز به توجه و همدلی کلیه مسئولین استان دارد و هم اکنون دارای2600  واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ می باشد که در یک شهر صنعتی و 32 شهرک و ناحیه صنعتی می باشند که تنوع تولیدات و محصولات استراتژیک آن در کشور کم نظیر است.

گفتنی است؛  نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ 19 لغایت 23 مهرماه از ساعت 15 الی 22 پذیرای همشهریان استان و کشور می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه