English

فرمانده نیروی انتظامی :

ناجا برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که قرارگاه اربعین حسینی در نیروی انتظامی فعال شده است، گفت: ناجا برای ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین آمادگی کامل دارد و مردم نیز باید به توصیه های امنیتی توجه کنند.

ناجا برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید در قم در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی برای این که با مشکلی مواجه نشوند، باید مدارک لازم را به همراه داشته باشند و به توصیه های ناجا نیز عمل کنند.

وی در ادامه با تشریح دستاوردهای سفر امروز خود به شهر مقدس قم گفت: در این سفر علاوه بر دیدار با مراجع عظام تقلید، تفاهم نامه ای نبا مدیریت حوزه های علمیه امضا شد و امید است بتوانیم از ذخیره های معنوی حوزه های علمیه قم برای رسیدن به اهداف عالی نیروی انتظامی استفاده کنیم.

اشتری اظهار داشت: ما باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی که همانا در طراز بودن ناجا با دولت و حکومت اسلامی است، از منابع دینی استفاده کنیم و تفاهم نامه با حوزه علمیه قم نیز آغاز خوبی برای این هدف عالی می باشد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز پژوهشی دین و امنیت نیز گفت: این مرکز پژوهشی به همت فرماندهی نیروی انتظامی قم راه اندازی شده که می تواند پایه گذاری خوبی برای نیروی انتظامی در بعد دینی و معرفتی باشد.

اشتری ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند از ظرفیت علما و مراجع تقلید قم برای ارتقای روحیه انقلابی و دینی و بهره برداری از مبانی دینی در اجرای ماموریت های خود استفاده کند.

وی همچنین به افتتاح موسسه فرهنگی شهدای ناجا نیز اشاره کرد و گفت: ناجا حدود 13 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امید است این موسسه بتواند این شهدا را به مردم و خود کارکنان ناجا بشناساند و ما نیز با الگوگیری از این شهدا، بتوانیم برای ارتقای امنیت و نظم بیشتر، به ماموریت های خود عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه