English

به دستور مهندس خودنیا؛

کاهش خاموشی‌های شهرستان سلسله در دستور کار شرکت توزیع برق لرستان قرار گرفت

جلسه برنامه‌ریزی جهت کاهش قطع برق شهرستان سلسله، به ریاست مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

کاهش خاموشی‌های شهرستان سلسله در دستور کار شرکت توزیع برق لرستان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مهندس فریدون خودنیا در جلسه برنامه‌ریزی جهت کاهش خاموشی در شهرستان سلسله گفت: حدود یک ماه پیش با حضور در شهرستان الشتر و اختصاص چهار میلیارد و چهارصد میلیون ریال با استفاده از نظرات کارشناسی همکاران سعی در برطرف شدن مشکلات منطقه داشتیم که دلایل متعددی مانع اجرای صحیح و به موقع فرآیند کار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه کارهای زیادی در این شهرستان انجام شده، ابراز داشت: شرایط خاص جغرافیای از جمله مشجر بودن شهر و روستاهای آن و وزش بادهای پاییزی کار را برای استانداردسازی و پایداری شبکه ها بسیار سخت نموده و شاخه درختان در بیشتر ایام با سقوط بر روی شبکه ها علاوه بر پاره نمودن سیم و کابل شبکه باعث قطعی برق در خیلی از مناطق این شهرستان می شوند.

وی با توجه به فرارسیدن فصل سرما، گفت: شهرستان الشتر در شرایط آب و هوایی خاصی است مخصوصأ در زمستان که با بارش برف های سنگین و عدم دسترسی راحت به کار بر روی شبکه ها به یک کانون بحران در شرکت توزیع تبدیل شده است.

مهندس خودنیا با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون چندین مرحله نیروهای اجرایی دیگر شهرستانهای استان را در قالب گروه‌های جهادی برای تعمیرات شبکه و شاخه زنی درختان با تجهیزات کامل به منطقه گسیل داشته‌ایم اما باز هم مشکلاتی وجود دارد مخصوصأ دو فیدر بحرانی مرکزی کهمان و بخش قلایی که طول فیدر آن قریب به 90 کیلومتر است. لذا این جلسه صرفأ بخاطر رفع مشکلات این دو فیدر برگزار شده و امیدواریم که حاصل این جلسه منجر به مرتفع نمودن خاموشی دو فیدر گردد.

مدیرعامل برق لرستان افزود: مقرر گردید یک فیدر جداگانه جهت تفکیک و کاهش بار فیدرهای کهمان و مرکزی احداث تا شهروندان عزیز منبعد از خدمات بیشتری برخوردار و داری انرژی تحویلی پایدار گردند.

مهندس خودنیا گفت: مصوبات جلسه که شامل 6 دستگاه سکسیونر، دو دستگاه ریکلوزر و کاور بر روی مناطقی که بیشترین آسیب را از درختان می بینند و همچنین احداث فیدر 1.5 کیلومتر جدید و تعدا قابل توجهی تجهیزات شبکه بطور تقریبی حدودأ 350 میلیون تومان هزینه برای شرکت توزیع در بردارد که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران روند خاموشی‌های این شهرستان به حداقل ممکن برسند.

در ادامه جلسه مهندس سپهوند مدیریت توزیع برق الشتر به بیان بخشی از مشخصات شبکه ها و تأسیسات برق شهرستان پرداخت و ابراز داشت: این مدیریت دارای 9 فیدر عمومی بطول 554 کیلومتر شبکه فشار متوسط و دو فیدر اختصاصی مربوط به آبفای شهری فیدر های یک و دو و 865 دستگاه ترانس اختصاصی و عمومی می باشد.

وی عدد پیک تابستان را 26.4 مگاوات اعلام و بیان نمودند که در تابستان گذشته با 300 مشترک کشاورزی تفاهم نامه همکاری امضا نمودیم.

مدیر توزیع برق شهرستان الشتر اظهار داشت: در نظر داریم سال آینده یک فیدر جدید از پست 230 کیلوولت گرین به طرف شهرستان بطول 14 کیلومتر که 7 کیلومتر آن بصورت جابجایی و 7 کیلومتر بصورت دوبل باشد احداث کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه