English

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

همه باید قدردان وجود امنیت در کشور باشیم

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: باید قدردان امنیتی باشیم که برای ما فراهم شده است، خیلی از کشورها از این مهم برخوردار نیستند، ان شاءالله که حضرت ولی عصر( عج) پشتیبان نیروی انتظامی باشند.

همه باید قدردان وجود امنیت در کشور باشیم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی اسباب عظمت اسلام و دین را فراهم می‌کند، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی از جهات متعددی موفق بوده و ما باید قدردان وجود این عزیزان باشیم.

وی گفت: هر چه اقدامات پلیس را ملاحظه می‌کنیم همه توفیق است البته در کشور عده ای نسبت به این نیروی پر تلاش سوء نیت دارند اما پلیس در برقراری امنیت همچنان موفق بوده است و ان‌شاءالله خداوند روز به روز بر توفیقات آن بیافزاید.

این مرجع تقلید افزود: باید قدردان امنیتی باشیم که برای ما فراهم شده است خیلی از کشورها از این مهم برخوردار نیستند، ان‌شاءالله که حضرت ولی عصر (عج) پشتیبان نیروی انتظامی باشند.

وی شغل نیروی انتظامی را لطیف و دقیق دانست و تصریح کرد: شغل پلیس خدمت به دین و اسلام است، یقیناً بدانید هر چقدر تلاش و کوشش داشته باشید خداوند شما را بیشتر یاری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه