English

کورش ابومحبوب رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شفت شد

آیین معارفه رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شفت عصر امروز با حضور اکبری مدیر کل بیمه سلامت گیلان در دفتر فرماندار برگزار شد.

کورش ابومحبوب رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شفت شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شفت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات دولت تدبیر و امید و دستاورد ماندگار نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: بسیاری از کارهای انجام شده در بخش بهداشت و درمان به خوبی اطلاع رسانی نشده است و این یکی از مظلومیت های دولت دکتر روحانی است.

فرماندار شفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیماران در بیمارستان نباید دغدغه هزینه داشته باشند افزود: با تمهیدات و اقدامات انجام شده در 4 سال گذشته این مطالبه محقق شده است.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان شفت باید نسبت به وظایف سازمانی خود اشراف کامل  در اجرای سیاست دولت داشته باشند افزود : برنامه محوری و پرهیز از روزمرگی دو شاخصه مهم مدیران موفق است.

محسنی با بیان اینکه بیش از 51 هزار نفر در شهرستان شفت زیر چتر بیمه ای قرار دارند تصریح کرد: با وجود همه کمیت های مثبت باید در تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم تلاش بیشتری شود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه گزارش عملکرد ماهانه مدیران در این شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد خاطرنشان کرد: توجه به بافت روستایی شهرستان شفت باید در تصمیم گیری ها و گسترش خدمات دولتی  لحاظ شود.

در پایان این نشست کورش ابومحبوب به عنوان مدیر جدید اداره بیمه سلامت شهرستان شفت معرفی شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه