English

امام جمعه قم:

امنیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است، اظهار کرد: در راستای تامین این امنیت نیروی انتظامی تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

امنیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، امام جمعه قم در دیدار با سردار حسین اشتری که ظهر امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار کرد: بعد از انقلاب در نظام جمهوری اسلامی نهالی با عنوان نیروی انتظامی کاشته شد که روز به روز بر ارزش و اعتبار انقلاب اسلامی می‌افزاید.

وی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران یک مقام و موقعیت متفاوتی دارد، اظهار کرد: اعتقاد به ولایت فقیه و امام زمان(عج) بر شأن و مسوولیت این مجموعه افزوده است؛ اینکه نیروی انتظامی خود را در خط رهبر انقلاب اسلامی و ایشان را به عنوان نائب امام زمان(عج) می‌داند پلیس ایران را متفاوت می‌کند و شادابی و نشاط خاصی را برای این افراد به دنبال دارد.

آیت الله سید محمد سعیدی اضافه کرد: در نظام اسلامی شجره‌ای به نام نیروی انتظامی قرار داده شده است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون روز به روز بر اعتبار و عزت آن افزوده می‌شود در حالی که نیروهای انتظامی در کشورهای دیگر با توجه به اهداف و فرماندهانی که دارند این ویژگی را ندارند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه رضایت رهبر انقلاب اسلامی همان رضایت امام زمان(عج) است، تصریح کرد: اینکه ایشان از نیروی انتظامی رضایت خود را اعلام می‌کنند نشان از عملکرد مطلوب این مجموعه است؛ مسوولیت و معنویت دو عنصر مهم در نیروی انتظامی است که باید به آنها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است، اظهار کرد: در راستای تامین این امنیت نیروی انتظامی تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه