English

حوزه هنری شهرستان بیجار اعلام کرد:

فراخوان همایش شعر عاشورایی طلوع سرخ

فراخوان دریافت اثر جهت حضور در سومین همایش استانی شعر عاشورایی با عنوان «طلوع سرخ» توسط حوزه هنری شهرستان بیجار اعلام شد.

فراخوان همایش شعر عاشورایی طلوع سرخ

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، براساس فراخوان اعلام شده ، به منظور حیات و ماندگاری ارزش ها در جوامع اسلامی  لزوم توجه جدی به  معرفت عاشورایی و معارف اهل بیت(ع) یکی از ضروری ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود و در این میان هنرمندان علی الخصوص شعراء و ادیبان نقش و رسالت سنگین تری را بر عهده دارند.

به همین منظور حوزه هنری شهرستان بیجار در نظر دارد در راستای حفظ ارزش های عاشورایی و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت سومین همایش استانی شعر عاشورایی با عنوان «طلوع سرخ» را با حضور شاعران برجسته ملی و استانی، چهارشنبه 24 آبان ماه 96 در بیجار برگزار نماید.

بر این اساس شاعران می توانند آثار خود را تا روز دوشنبه 15 آبان ماه 96 به دبیر خانه همایش به شماره تلگرامی 09030428238 و یا پست الکرونیکی :artbijar95@gmail.com ارسال نمایند.

آثار باید به صورت تایپی و با فونت آریا با فرمت pdf ارسال گرددئ دبیرخانه همایش علاوه بر جوایز برگزیدگان همایش به تمامی هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی همایش راه یابد هزینه ایاب وذهاب را پرداخت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه