English

استاندار هرمزگان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان:

حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس موجب افزایش اقتدار ایران است

استاندار هرمزگان حضور نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس را موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی در منطقه دانست و گفت: جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه پاسداران با رشادت و دلاوری در زمان جنگ تحمیلی رو در روی دشمنان مبارزه کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک مورد تجاوز قرار گیرد.

حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس موجب افزایش اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان هرمزگان که به مناسبت 16 مهر سالروز شهادت شهدای نبرد با آمریکا در خلیج فارس در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری، مردم همیشه در صحنه و نیروهای مردمی همچون سپاه پاسداران و بسیج، انقلاب اسلامی ایران را از هرگونه توطئه دشمنان حفظ کرده است.

وی به انقلاب مصر اشاره کرد و افزود: نبود یک رهبر مقتدر موجب انحراف در انقلاب مصر شد، همان چیزی که دشمنان انقلاب اسلامی نیز همیشه به دنبال آن بودند که با اقتدار و تدبیر رهبران فرزانه‌ای چون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تمامی توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: انقلاب ما به عنوان یک انقلاب بی‌نظیر در جهان مطرح است که هیچ توطئه‌ای نتوانسته آن را از مسیری که در پیش گرفته منحرف کند.

همتی حضور نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس را موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی در منطقه دانست و عنوان کرد: جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه پاسداران با رشادت و دلاوری در زمان جنگ تحمیلی رو در روی دشمنان مبارزه کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک مورد تجاوز قرار گیرد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اگر امروز می‌بینیم که دشمن از سپاه پاسداران عصبانی است به دلیل الگو شدن این نهاد مردمی در دیگر کشورهایی است که دیگر نمی‌خواهند تحت نفوذ و سلطه استکبار جهانی باشند.

همتی خاطر نشان کرد: استفاده عراق از نیروهای مردمی برای مقابله با گروه‌های تکفیری همچون داعش یک الگوبرداری صحیح از بسیج و سپاه پاسداران ایران است که این امر عراق را برای مقابله با تکفیری‌ها قدرتمندتر نموده است.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل برای مقابله با هر تهدیدی قرار دارند، افزود: امروز توان نیروهای مسلح ما در منطقه بی‌نظیر است و کشورهای منطقه به جای استفاده از کشورهای آن سوی دنیا برای ایجاد امنیت در منطقه، بهتر است از ظرفیت‌های نظامی کشوری همچون ایران که منافع مشترکی با آنها دارد، استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه