English

شهردار اصفهان:

اجازه نمی دهیم پژمردگی وارد شهر شود

شهردار اصفهان گفت: برای تحقق برنامه‌های خود اهدافی را آگاهانه برگزیده‌ایم و تحقق آن را فقط آرزو نکرده بلکه آن‌ها را محقق خواهیم کرد ما با کمک همدیگر اجازه نمی دهیم پژمردگی وارد شهر شود.

اجازه نمی دهیم پژمردگی وارد شهر شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت‌اله نوروزی بیان کرد: از خدای بزرگ می‌خواهیم تا کمک کند چشمانمان را به روی حقایق نپوشانیم، دستانمان را پاک نگه داریم و به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های خود اهدافی را آگاهانه برگزیده‌ایم و تحقق آن را فقط آرزو نکرده بلکه آن‌ها را محقق خواهیم کرد، افزود: در این مسیر با هیچ‌کس مقابله نکرده و برای شهروندان اصفهانی با همه وجود تلاش می‌کنیم.

شهردار اصفهان بیان کرد: باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا این نهاد بتواند موجب تحقق دموکراسی و اعمال نظرات مردم در مدیریت شهری شود.

نوروزی گفت: اصفهان یکی از جوشان ترین شهرهای انقلاب و وارث بیش از 23 هزار شهید است. این شهر جوانان خود را تقدیم ایران اسلامی کرده و این افراد کسانی بودند که جان خود را برای عدالت و آزادی تقدیم کردند.

وی افزود: این شهر به عنوان بازیگر اصلی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده است و بنیانگذار انقلاب و رهبر جمهوری اسلامی ایران درباره اصفهان سخنان ارزنده ای بیان کرده اند. اما در سهم بَری از منابع و امکانات مادی برای اصفهان در افق ملی بی توجهی شده است، از این رو مسئولان اصفهان علی رغم همه تلاش ها نتوانستند پروژه های شهر را به سرانجام برسانند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: 16 سال است که مترو در حال اجراست و با تلاش مسئولان خط اول تا حدودی اجرایی شده است. زاینده رود هم نه تنها به عنوان مسئله استانی که به عنوان مسئله ملی شهر اصفهان را با مشکلاتی همراه کرده و در ادامه نشاط را از شهر ربوده است.

 نوروزی اضافه کرد: ما در نظر داریم تا با همکاری های مردمی گره های شهر اصفهان را باز کنیم و در اجرای برنامه ها نیز گره ای هم در کار کسی بوجود نیاوریم. البته در این میان نه از مسائل فرار می کنیم و نه واقعیت ها را نادیده می گیریم بلکه با پشتوانه مردمی و مسئولان و با کمک کارشناسان و مدیران شهری مشکلات را ریشه یابی می کنیم تا راه حلی بیابیم.

وی افزود: در نهایت واقعیت ها را نمایش می دهیم و از تبلیغات بی جهت دوری می کنیم. رسیدن به اهداف شدنی و ممکن است و صرفا آنها را آرزو نمی کنیم. ما در کارمان گذشت را با سختی هایش بهترین چاره راه می دانیم اما در این میان منفعت مردم را خدشه دار نخواهیم کرد.

نوروزی تصریح کرد: با کمک همدیگر اجازه نمی دهیم پژمردگی وارد شهر شود. ما نیازمند به شهری پرنشاط هستیم و اصفهان شهر سلمان محمدی، رحیم ارباب ها و میردامادها، شهر شیخ بهایی ها، بهشتی ها و طاهری ها و شهر خرازی ها و ردانی پورهاست. پس این شهر نیازمند به فضایی است تا در قانونگذاری سبک زندگی اسلامی ترویج داشته باشد.

وی افزود: ما در کنار شهروندسازی به عنوان یک تصمیم جدی می خواهیم در هر کجا کارآفرینان را شناسایی کنیم تا شهر را بسازیم. ما نمی خواهیم با صاحبان سرمایه مقابله کنیم بلکه می خواهیم کاری کنیم تا ثروتشان را در خدمت محرومین به کار گیرند.

شهردار اصفهان افزود: باید با برنامه ریزی خلق ثروت و در طراحی های شهری نوآوری کرد تا کمترین میزان انرژی مصرف شود. برای این کار به طور جدی به مدیرانی نیاز است که سرشان در ابرها و پایشان در لجن زارهای زمین است. ابتدا باید در زمینه های حفظ و نگهداری محیط زیست کوشید و از آبهای خاکستری بیشترین بهره را برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه