English

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛

کلینیک تخصصی تشخیص و درمان بیماری های پستان در بندرعباس بهره برداری شد

کلینیک تخصصی پستان مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به منظور شناسایی، غربالگری و درمان بیماری های پستان راه اندازی شد.

کلینیک تخصصی تشخیص و درمان بیماری های پستان در بندرعباس بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ضرورت وجود این کلینیک گفت: سرطان پستان یکی از شایعترین سرطان های زنان است که تقریبا از هر 4 تا 5 خانم یک نفر به این عارضه دچار می شوند.

سیدحسین داودی تصریح کرد: از آنجاییکه تشخیص و پیگیری به موقع در بیماری های پستان تاثیر بسیار زیادی در درمان قطعی این بیماری ها دارد، راه اندازی این کلینیک یکی از اولویتهای دانشگاه بود.

مهدی حسنی آزاد، رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) نیز درباره نحوه خدمات دهی به شهروندان گفت: این کلینیک طرف قرار داد با تمامی بیمه های دولتی است که بعد از پذیرش ابتدا تاریخچه بیماری خانوادگی فرد بررسی و معاینات اولیه توسط ماما و پزشکان متخصص جراحی انجام می شود که در صورت نیاز به بررسی و درمانهای تکمیلی بیمار به پزشک فوق تخصص پلاستیک ارجاع خواهد شد.

وی خدمات قابل ارائه در این کلینیک را شامل معاینه پستان، ماموگرافی، سونوگرافی و داپلر پستان، بیوپسی، ترمیم و زیبایی پستان دانست.

کلینیک تخصصی پستان در طبقه اول ساختمان بیمارستان سوختگی شفا قرار دارد و همه روزه از شنبه تا چهار شنبه ماما، متخصص جراحی و فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیفت صبح ارائه خدمت می نمایند.

1افتتاح کلینیک تخصصی بندرعباس

در حاشیه این افتتاح رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بخش سوختگی و مرکز پرتودرمانی امید بازدید کرد.

داودی تاکید کرد: دستگاه شتاب دهنده خطی انرژی در مرکز پرتودرمانی امید هر چه سریعتر راه اندازی و وارد چرخه خدمت شود .

با راه اندازی این دستگاه دوم، بعضی از بیماران مبتلا به سرطان، جهت تکمیل درمان نیاز به مراجعه به استان های اطراف را نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه