English

خسارت ۱۰ میلیاردتومانی بارندگی های اخیر به زیرساختهای شهرستان رودسر

فرماندار رودسر از خسارت 10 میلیاردتومانی بارندگی های اخیر به زیرساختهای شهرستان رودسر خبر داد.

خسارت 10 میلیاردتومانی بارندگی های اخیر به زیرساختهای شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، امیر جانبازی رودسری  در خصوص میزان خسارت بارندگی های اخیر در شهرستان گفت: براساس گزارشات اداره هواشناسی شهرستان رودسر‌در بارندگی های اخیر میزان بارش در رودسر بالغ بر 312  میلیمتر شدکه با عنایت به وقوع این حجم بارش در یک بازه زمانی محدود، علیرغم تمام پیش بینی ها و اقدامات انجام شده خسارتی بالغ بر 10 میلیارد تومان به تاسیسات و زیر ساختهای شهری و روستایی در بخش های مختلف راه، ساختمان، صنعت، کشاورزی و ... وارد گردید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رودسر بعد از شهرستان انزلی، دومین شهرستان استان به لحاظ میزان بارش بود گفت: درهمان ساعت اولیه بارش باران برای مقابله با بحران های احتمالی وکمک به مردم شهرستان نیروها و تجهیزات امدادی درآماده باش کامل بودند وارائه خدمات می نمودند .

جانبازی با قدردانی ازهمه دستگاههای خدمات رسان افزود: به منظور رفع پتاسیل آسیب در مناطق مستعد بروز خسارت و احداث دیواره های محافظ، لایروبی رودخانه ها و انهار و ... پیگیری وتخصیص اعتبارات کافی ضروری است.

وی برلزوم اختصاص تسهیلات وکمک های بلاعوض برای آسیب دیدگان تأکید وتصریح نمود: نقاطی که در بارندگی های اخیر دچار خسارت شده اند شناسایی و با انجام مطالعات و پیش بینی اعتبار مناسب در اسرع وقت نسبت به رفع آسیب ها اقدام گردد.

فرماندار رودسر از دستگاههای دخیل درصدور مجوز ساخت وسازها خواست تا در رعایت حریم رودخانه ها و انهار نهایت دقت و نظارت را معمول نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه