English

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی شتابنده در مسیر پیشرفت است و در خارج از مرزهای ایران اسلامی فراگیر شده

حجت الاسلام حسینی خراسانی افزود: انقلاب اسلامی شتابنده در مسیر پیشرفت است و در خارج از مرزهای ایران اسلامی فراگیر شده و کسانی که دراین مسیر انقلاب را در طول این سالها همراهی کرده اند صاحبان اصلی انقلاب هستند

انقلاب اسلامی شتابنده در مسیر پیشرفت است و در خارج از مرزهای ایران اسلامی فراگیر شده
به گزارش خبرگزاری موج از قم، عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که با حضور مدیرکل بنیاد استان قم برگزار شد، گفت: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد توسعه و عمق آن در خارج از مرزهای جغرافیایی فراگیرتر می شود.
وی افزود: با وجود همه هجمه های دشمنان اما انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی هر روز فراگیرتر و بر عمق آن در جهان افزوده تر می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای همه ملتهای آزاده است انقلابی که در مکتب عاشورا روی داد و الگویش نهضت حسینی بود و هرچه دشمنان تلاش کنند، نمی توانند این نور را خاموش کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره توبه وصف گفت: دشمن همواره عزم مصمم برای مقابله با دین خدا را دارد و خاموش کردن نور خدا که همان نور هدایت است، هدف شوم دشمن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: این نور هرگز خاموش نشده و نخواهد شد و هر روز بر عمق آن افزوده می شود،‌حسین (ع) نور خداست، برای هدایت بشر،‌تلاش دشمن برای خاموش کردن این نور از همان ظهر عاشورا آغاز شد و روش دشمن نیز تبلیغات سوء بود همانطور که امروز نیز از طریق شبکه های گسترده در جنگ نرم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این ادعا نیست که انقلاب اسلامی پرتویی از نهضت حسینی است،‌ از رموز پایندگی و بالندگی انقلاب اسلامی اینکه همواره مادر حال جهاد هستیم یا جهاد اصغر یا جهاد اکبر در هر دو جبهه سخت و نرم،‌و جهاد کبیر را در جبهه فرهنگی دنبال می کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: هر سال حرکت های انقلابی،‌ راهپیمایی ها، ‌عاشورا  و ‌مراسم های مذهبی پرشور تر برگزار می شود و هیچگاه این گستردگی در کمیت و کیفیت کمرنگ نمی شود،‌ صد سال هم بگذرد هر سال باشکوه تر از سال قبل است تا رسیدن به ظهور منجی، هدف انقلاب اسلامی،‌زمینه سازی ظهور بوده است.

حجت الاسلام حسینی خراسانی افزود: انقلاب اسلامی شتابنده در مسیر پیشرفت است و در خارج از مرزهای ایران اسلامی فراگیر شده  و کسانی که دراین مسیر انقلاب را در طول این سالها همراهی کرده اند صاحبان اصلی انقلاب هستند نه کسانی که بذر نا امیدی می پراکنند و وانمود می کنند که نظام ناکارآمد است و اعتماد عمومی سلب شده است،‌اینها کوچکتر از آن هستند که بخواهند آسیبی به انقلاب برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه