English

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در گیلان

معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان از اعزام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم و فوق دیپلم به مراکز آموزشی در روز چهارشنبه 19مهرماه 1396 خبر داد.

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ سیدحسین صدرممتاز  در تشریح این خبر گفت: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم و فوق دیپلم که موعد اعزامشان روز چهارشنبه،19مهرماه 1396 می باشد باید جهت اعزام به مراکز آموزش رأس ساعت 07:00 تاریخ¬ یاد شده در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان واقع در بلوار خلیج فارس- کیلومتر3 جاده رشت به تهران –جنب راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان ماده 58 قانون وظیفه عمومی اصلاحی 22/8/90، را تشریح کرده و گفت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد،3 ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد 6 ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

سرهنگ صدرممتاز اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یکسال باشد، علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت، فراری محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری نمودن دوره آموزش رزم مقدماتی، ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری خواهند کرد، اظهار کرد: کلیه مشمولان باهزینه سازمان وظیفه عمومی ناجا به مراکزآموزشی نیروهای مسلح اعزام می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی