English

کارشناس مسوول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم:

اعضای بدن کودک ۷ ساله اهدا شد

پدر و مادر ایثارگر و نوعدوست محمدامین ٧ ساله با اهدای اعضای پاره تن خود، به چندین کودک بسیار بد حال حیات و زندگی دوباره بخشیدند.

اعضای بدن کودک 7 ساله اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، کارشناس مسوول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اهدا عضو گفت: محمدامین ٧ ساله که به اتفاق خانواده برای عزاداری سید الشهدا(ع) ازتهران به شهرستان نایین رفته بودند، متاسفانه در هنگام بازگشت در نزدیکی شهر قم دچار سانحه می شوند.

وی گفت: سنای ١١ ساله و محمدامین ٧ ساله دو کودک خانواده بودند که ضربه مغزی شده و توسط اورژانس ١١٥ قم سریعا به بیمارستان شهید بهشتی منتقل می شوند.

ولی اله صمدی ابراز داشت: باوجود تلاش تیم پزشکی متاسفانه به علت شدت حادثه سنا در همان لحظات اول در اورژانس بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم می کند و محمدامین در بخش ICU بستری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه و ضربه شدید مغزی بعد از سه روز محمدامین، دچار مرگ مغزی شده و پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشکان معالج و تایید مرگ مغزی ایشان توسط تیم تایید کننده مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی قم و بر گزاری چندین جلسه با خانواده داغدار و اخذ رضایت از این خانواده محترم، جهت اهدای عضو به بیمارستان شریعتی تهران اعزام شدند.

وی گفت: قلب، کبد، دو کلیه و برخی از نسوج این عزادار خردسال امام حسین (ع) به کودکان بیمار و نیازمند در لیست پیوند وزارت بهداشت و درمان ، پیوند شد.

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۶ یازدهمین مورد اهدای عضو از استان قم است که به تهران جهت اهدای عضو اعزام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی