English

سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم امام معرفی شد

سعید خال به سمت سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی( ره)منصوب شد.

 سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم امام معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی سعید خال را به سمت سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی( ره)منصوب کرد.

با حکم مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سعید خال به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) منصوب شد.

یزدانی در جلسه تودیع و معارفه ضمن تقدیر از خدمات توکلی مدیرعامل سابق سازمان بهشت زهرا(س) و آرزوی توفیق برای ایشان برای دکتر سعید خال سرپرست جدید سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر نیز آرزوی موفقیت کرد.

سعید خال نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش شبانه روزی و جذب مشارکت شهروندان در جهت تحقق برنامه‌های شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گام بردارد.

وی افزود: قطعا در ارائه خدمات و انجام مسئولیت نگاه ویژه‌ای به داخل مجموعه بهشت زهرا (س) خواهم داشت و در جهت مشارکت بیش از پیش شهروندان با مجموعه بهشت زهرا (س) از حداکثر توان خود استفاده خواهم کرد.

وی تاکید کرد: بی تردید ظرفیت‌های ویژه‌ای در این مجموعه وجود دارد که باید برای رشد و شکوفایی بیش از پیش آن گام‌های موثری برداشته شود. لذا در این مسیر نیازمند جذب مشارکت شهروندان هستیم و این اقدام به طور جد مد نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی مهندس رضا عبدلی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.

یزدانی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهندس منصور باقرصاد سرپرست سابق این سازمان برای رضا عبدلی سرپرست جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه