English

امام جمعه جیرفت:

اخلاق زمینه‌ساز اجرای قانون در نیروی انتظامی است

امام جمعه جیرفت گفت: اخلاق زمینه‌ساز اجرای قانون در نیروی انتظامی است.

اخلاق زمینه‌ساز اجرای قانون در نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امروز در نشست تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول را در نیروهای انتظامی ایجاد کرد و خدمات آنها را به خدمتگزاری به دین تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه برای اداره یک جامعه قانون لازم است، تصریح کرد: در نیروی انتظامی اخلاق و رعایت قانون بسیار لازم و ضروی است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اخلاق زمینه‌ساز اجرای قانون در نیروی انتظامی است عنوان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در جامعه موفق عمل کند. نیروی انتظامی در راستای فرهنگ‌سازی نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه داشته و در این حوزه تا حدودی موفق بوده است.

سعادت‌فر با اشاره به اهمیت نقش خانواده در زندگی و جامعه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اولویت کار برنامه‌های خود را اول خانواده سپس کار بداند چرا که خانواده در موفقیت آنها تاثیر مهمی دارد.

وی توجه به خانواده و تربیت فرزندان را امری ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی می‌تواند با همکاری همه دستگاه‌های و مردم در طرح‌های مهم اجرایی موفق باشند.

امام جمعه جیرفت موفقیت امروز دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشأت‌گرفته از اسلام، امام و شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: امروز پلیس با تلاش مضاعف و حضور فیزیکی به‌ صورت محسوس و نامحسوس توانسته موفقیت‌های بزرگی را کسب کند.

وی با بیان اینکه پلیس با افزایش گشت‌‌ها، ایستگاه‌‌های پلیس و غیره توانسته از وقوع جرائم خرد و سرقت‌‌های کوچک در جامعه جلوگیری کند اظهارداشت: اگر آرامشی داریم مدیون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و امنیتی هستیم و باید قدردارن آنها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه