English

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر هم افزایی و همگرایی مسوولان دستگاه های اجرایی در جهت توسعه گردشگری، بر لزوم حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رضا علیزاده با حضور در فرمانداری شهرستان آستارا با مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که با هدف بررسی طرح های توسعه محور شهرستان آستارا و هم افزایی بیشتر مدیران با یکدیگر برای تعالی گردشگری این منطقه برگزار شد، رضا علیزاده توسعه گیلان را بر پایه گردشگری خواند و اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان بعنوان ارکان صنعت گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می آورد.

وی حل معضل اشتغال و بیکاری را در گرو رفع موانع اقتصادی دانست و افزود: درسایه تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی و کاهش چالش های موجود می توان سرمایه گذار بخش خصوصی را تقویت و بهبود روند کسب و کار را شاهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تامین و بهبود زیرساخت هایی مانند راه،راه آهن و همچنین مدرن سازی هتل ها و تقویت صنایع دستی را در توسعه گردشگری بسیار مهم و اثر گذار عنوان کرد و گفت: تحول و توسعه زاییده نگاه فرابخشی و برون گراست.

علیزاده با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا به عنوان کانون مراودات بین المللی زمینه تبدیل به بازار هدف گردشگری را دارد، تصریح نمود: توریسم سلامت نیز در این شهرستان یک پتانسیل قابل ملاحضه است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پایان بیان داشت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل جهادی می تواند شاهراهی ارزشمند برای تحقق اهداف نظام و دولت تدبیر و امید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی