English

حادثه در محور اهواز به حمیدیه رخ داد:

برخورد پراید و وانت مرگ آفرین شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد دو خودرو در جاده اهواز – حمیدیه و آتش‌سوزی در یک خودرو منجر به کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن پنج نفر دیگر شد.

برخورد پراید و وانت  مرگ آفرین شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود روزبهانی گفت: به دنبال اعلام وقوع آتش‌سوزی در یک خودرو در ساعت 13:29 توسط فوریت‌های پزشکی و پلیس 110 به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، نیروهای ما سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسوول ادامه داد: اکیپ‌های آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل این حادثه که کیلومتر 18 جاده اهواز – حمیدیه بود، اعزام شدند و اولین خودروی آتش‌نشانی رأس ساعت 13:41 به محل حادثه رسید. در این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان و یک دستگاه پراید، خودرو وانت‌نیسان دچار حریق گسترده شده بود.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی فورا نسبت به اطفای این حریق اقدام کردند اما متأسفانه این خودرو کاملا در آتش سوخت.

روزبهانی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین صندلی جلوی خودروی پراید جان باختند و سه سرنشین صندلی‌های عقب این خودور که دو مرد و یک زن بودند به همراه راننده و سرنشین صندلی جلوی خودوری نیسان مصدوم شدند که توسط فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هنوز نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه به منظور پاکسازی و انجام بررسی‌های اولیه و یافتن علت حادثه حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی