English

امام جمعه قم:

رفتار توام با رافت نیروی انتظامی نشان دهنده اقتدار آن است

نماینده ولی فقیه در استان، پلیس را حافظ امنیت کشور دانست و گفت: رفتار توام با رافت نیروی انتظامی نشان دهنده اقتدار آن است.

رفتار توام با رافت نیروی انتظامی نشان دهنده اقتدار آن است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، در دومین روز از هفته ناجا در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضورسید مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر و برخی دیگر از مسوولان استان درستادفرماندهی انتظامی استان قم، برگزارشدآیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: اگر امروز می بینیم کشوری مانند آمریکا با آن همه ادعاهایی که دارد این گونه با همه دنیا از جمله نظام اسلامی بی ادبانه سخن می گوید بیانگر ضعف آن است.

وی با تاکید بر این که سخنان تند و خشن سران و دولتمردان آمریکا هیچ نشانی از اقتدار آنها در جهان ندارد، گفت: به طور حتم آمریکا اقتدار خود را از دست داده که این گونه هراسان با الفاظ و واژه های بد و رفتارهای زشت با دنیا روبرو می شود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: خواسته اصلی آمریکا از مردم جهان این است که همه باید او را تنها ابرقدرت جهان بدانند، چون دیگر از قدرت شرق خبری نیست، دنیا فقط آمریکا است و همه باید گوش به فرمان باشند.

وی همچنین با اشاره به تلاش ملت ایران برای مستقل بودن از آمریکا و قدرت های بزرگ جهان، افزود: آمریکا وقتی می بیند در این دنیای بزرگ کشورهایی مانند ایران وجود دارند که روی پای خود ایستاده و مقتدرانه از ارزش هایشان د فاع می کنند و برای قدرت های دیگر ارزشی قائل نیستند، با آنها غیر مودبانه سخن می گوید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: امروز نظام اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی حضور مقتدرانه ای دارد و از جانفشانی ها و سرمایه هایی که در این راه هزینه می کند نیز هیچ ابایی ندارد و همه ما این حرکت ها را برای حفظ نظام و ارزش ها انجام می دهیم و منتظر قدوم پر برکت امام زمان (عج) هستیم.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و همچنین بیان برخی از رسالت ها و ماموریت های این نیروی فداکار و خدوم در کشور، گفت: این که نیروی انتظامی با مردم با ادب برخورد می کند، نشان دهنده اقتدار آن است، چون ادب سرمایه ای برخواسته از اقتدار است و هنگامی که یک فرد نظامی مقتدر است، مودبانه حرکت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه